fbpx
  • 0746170521
  • cursuri@scim-vivid.ro

Bine ați venitpe site-ul nostru!

Sună acum0746170521

Trimite e-mailcontact@scim-vivid.ro

Webinar dosarul comisiei CEAC – 8 aprilie

Map Unavailable

Data si ora
Date(s) - 08/04/2021
5:00 pm - 7:00 pm

Locatia
Webinar Dosarul CEAC - 8 aprilie

Categorii


Vă invităm să participați la webinarul privind dosarul comisiei CEAC, din data de 8 aprilie 2021 (joi), interval orar 17:00 – 19:00.
➡️ CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL❓
➔ directorului / coordonatorului CEAC;
➔ membrilor comisiei CEAC;
➔ responsabilului cu platforma ARACIP;
➔ personalului didactic care doreşte să se perfecționeze în acest domeniu.
➡️ CE VOM DISCUTA LA WEBINAR❓
Pe parcursul celor 2 ore vom discuta despre:
✅ ce documente sunt necesare în cadrul dosarului comisiei CEAC pe un an școlar;
✅ ce NU trebuie să facă parte din dosarul comisiei;
✅ cine este responsabil pentru fiecare dintre documente;
✅ care este circuitul intern al documentelor CEAC (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an al calității.
Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților.
➡️ CUM SE DESFĂȘOARĂ WEBINAR-UL ❓
📌 Webinar-ul se va desfășura pe aplicația Cisco Webex. În ziua webinarului veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
➡️ SE EMITE O ADEVERINȚĂ SAU CERTIFICAT DE PARTICIPARE❓
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu nr. de ore), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională.
➡️ CÂT COSTĂ❓
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului. După înscriere, veți primi pe mail factura proformă. Aceasta poate fi achitată apoi online, direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD ori Poșta Română.
Participarea se poate deconta la unitate, avem cont în Trezorerie și SICAP.
➡️ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA❓
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul on-line:
📍Ultima zi de înscriere: 7 aprilie
❗Locuri limitate❗
(recomandăm înscrierea din timp la curs)
După ȋnscriere, veți primi pe email factura proformă și detalii despre efectuarea plății, iar link-ul de acces îl veți primi în ziua webinarului, cu 2 ore înainte.

În cazul în care acest webinar nu este de interes pentru dumneavoastră, vă invităm să consultați întreaga noastră gamă de cursuri online adresate învățământului preuniversitar, aici:

Vă aşteptăm cu drag la webinar şi vă dorim mult succes în acest an şcolar plin de provocări!

Echipa Vivid Education
0746 170 521
cursuri@scim-vivid.ro
www.vivid-edu.ro
error: Content is protected !!