✏ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:
………..
✅ care este componența comisiei (incompatibilități/conflicte de interese);
✅ce atribuții are comisia și ce cuprinde portofoliul comisiei de control intern managerial pe un an școlar;
✅ce NU trebuie să se întocmească în cadrul comisiei SCIM;
✅cum se împart responsabilitățile în cadrul comisiei şi cine răspunde de activitatea de control intern managerial;
✅care este circuitul intern al documentelor SCIM (aprobare/avizare/aducere la cunoştință) și cum se organizează acestea în corelație cu standardele;
✅care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an calendaristic.
………..
Vom lucra practic, cu exemple potrivite pentru fiecare nivel de învățământ. După curs, veți primi pe email modele de documente și alte materiale utile de la formator.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura online, pe Zoom. În ziua webinarului, cu 2 ore înainte de începere, veţi primi un email cu link-ul de acces.
✏ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:
………..
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
✏ DESPRE FORMATOR:
………..
Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 10 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 300 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI:
………..
Participarea la webinar presupune achitarea taxei de 150 de lei.
După înscriere, primiți pe mail factura proformă. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, cu prima de carieră, prin transfer bancar/OP sau cash, la BRD sau Poșta Română.
Participarea se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).