✏ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS ?
………
- ✅ ce este necesar să completați pe platformă pentru a finaliza raportul pe anul şcolar anterior (exemple, bune practici);
- ✅ care este circuitul raportului în unitate după finalizare (avizare/ aprobare/ aducere la cunoştință);
- ✅ ce condiții obligatorii trebuie respectate şi care sunt posibilele erori ce pot apărea la finalizarea RAEI – soluții;
- ✅ care sunt termenele care trebuie respectate pentru finalizarea RAEI;
- ✅ cum trebuie să procedați dacă depăşiți aceste termene – soluții;
- ✅ ce cuprinde Planul de Îmbunătățire al CEAC pentru anul şcolar următor;
- ✅ ce noutăți sunt pentru anul şcolar 2021-2022;
- ✅ noile standarde ARACIP.
⇒ Ştim că CEAC-ul este o comisie “grea” şi, din acest motiv, formatorul nostru va veni în sprijinul dumneavoastră cu informații clare și bine structurate, astfel încât să știți ce aveți de făcut pe platforma ARACIP.
⇒ Vom lucra PRACTIC, DIRECT PE PLATFORMĂ, iar după curs veți primi pe email materiale utile de la formator.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
✏ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?………
………
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore curs + 6 ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
✏ CINE ESTE FORMATORUL ?
………
⇒ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ CÂT COSTĂ ?
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).