Map Unavailable
Data si ora
Date(s) - 04/03/2021
5:00 pm - 7:00 pm
Locatia
Webinar - prevederile noului ROFUIP (4 martie)
Categorii
Vă invităm să participați la webinarul privind noul ROFUIP (Regulament de Organizare şi Funcționare al Unităților de Învățământ Preuniversitar), din data de 4 martie 2021 (joi), interval orar 17:00 – 19:00.
CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL
➔ directorului / directorului adjunct;
➔ membrilor comisiilor permanente din unitățile de învățământ;
➔ personalului didactic care doreşte să se perfecționeze în acest domeniu;
➔ personalului didactic-auxiliar (contabil, secretar, administrator de patrimoniu).
CE VOM DISCUTA LA WEBINAR
Pe parcursul webinarului ne propunem să discutăm în paralel despre prevederile vechiului şi noului regulament, analizând în detaliu modificările aduse de OMEC 5447/2020. Totodată, vom răspunde la întrebările frecvente din această perioadă, referitoare la:
ce măsuri de debirocratizare aduce noul ROFUIP;
care sunt comisiile valabile pentru anul şcolar 2020-2021 şi care nu;
ce documente manageriale trebuie să se regăsească într-o unitate de învățământ;
cum se împart responsabilitățile în unitate;
care sunt noutățile legate de activitatea desfăşurată în mediul on-line.
Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților.
CUM SE DESFĂȘOARĂ WEBINAR-UL
Webinar-ul se va desfășura pe aplicația Cisco Webex. În ziua webinarului veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
SE EMITE O ADEVERINȚĂ SAU CERTIFICAT DE PARTICIPARE
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu nr. de ore), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională.
CÂT COSTĂ
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului. Detalii despre modalitățile de plată veți primi pe e-mail, după înscriere.
CUM SE FACE ÎNSCRIEREA
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul on-line:
Ultima zi de înscriere: 3 martie
Atenție, locuri limitate
(recomandăm înscrierea din timp la curs)
După ȋnscriere, veți fi contactat/ă pentru confirmarea datelor şi detalii despre efectuarea plații, iar link-ul de acces îl veți primi în ziua webinarului, cu 2 ore înainte.
În cazul în care acest webinar nu este de interes pentru dumneavoastră, vă invităm să consultați întreaga noastră gamă de cursuri online adresate învățământului preuniversitar, aici:
Vă aşteptăm cu drag la webinar şi vă dorim mult succes în acest an şcolar plin de provocări!
—
Echipa Vivid Education
0746 170 521
cursuri@scim-vivid.ro