⇒ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS ?
…………..
✅ Vom prezenta comparativ indicatorii/cerinţele din noile standarde ARACIP faţă de cele valabile până în prezent.
✅ Vom analiza atât standardele de autorizare și acreditare, cât și standardele de referință, cu accent pe particularitățile fiecărui nivel de învățământ.
✅ Vom discuta modificările procesului de evaluare internă si de evaluare externă a unităţilor de învăţământ preuniversitar, într-o abordare practică și sintetizată.
………………………
După curs, veți primi pe email materiale utile de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?
…………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
Certificatul va avea un număr de 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore studiu individual al materialelor primite de la formator.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
…………..
✏✏ Nina Hanciuc – profesor cu 25 de ani vechime la catedră, gradul didactic I şi doctor în Statistică economică.
Experiența în domeniul formării adulților a fost dobândită în cei 6 ani ca lector universitar doctor în învățământul superior şi 13 ani ca formator în domeniul managementului şi asigurării calității în învăț. preuniversitar, în cadrul cursurilor de formare organizate de ARACIP şi CCD-uri din țară.
Ca expert intern ARACIP, în perioada 2006-2012, a participat la elaborarea primelor standarde generale şi specifice, ceea ce o recomandă pentru susținerea unor programe de formare profesioniste pentru cei interesați de rolul şi activitatea CEAC.
……..
⇒ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
⇒ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA ?
…………..
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online:
…………..