✅ Prioritățile programului Erasmus+ 2021-2027 și documente strategice;
✅ Acțiunea cheie 1 și acreditarea;
✅ Specificul/importanța acreditării și cronologia acestui an școlar;
✅ Etape concrete în scrierea acreditării și tips&tricks în completarea unei aplicații de succes;
✅ Parteneriate/consorții în acreditare;
✅ Instrumente utile în procesul de acreditare;
✅ Feedback și validare.
………………………
După curs, veți primi pe email modele de proiecte și alte resurse utile pentru propriile aplicații de acreditare.
⇒ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:
…………..
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
Certificatul va avea un număr de 8 ore: curs + ore studiu individual al materialelor primite de la formator. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
⇒ DESPRE FORMATOR: ….
…………..
✏✏ Drd. Victor Constantin Vlăduț, cu o vastă experiență în scrierea și implementarea de proiecte Erasmus+, dar și în calitate de membru în comisii de evaluare a proiectelor.
Absolvent al Colegiului Național Pedagogic „Ștefan Odobleja”, licențiat al Universității București, în prezent este doctorand în cotutelă la Universitatea din București și Université libre de Bruxelles. De asemenea, este expert în cadrul Grupului de Lucru privind echitatea și egalitatea de șanse în învățământul preuniversitar în cadrul Ministerului Educației.
În calitate de formator, are o abordare practică și interactivă, reușind să fie un ghid valoros pentru cei care doresc să obțină acreditarea Erasmus+ în acest an școlar.……..
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 190 de lei.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, cu prima de carieră, prin transfer bancar/OP sau cash, la BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
…………..
Înscrierea se face prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online asociat grupei la care doriți să participați: