✅ componența și atribuțiile CFDCD;
✅ calendarul activităților și termenele limită ce trebuie respectate;
✅ dosarul comisiei (cu modele de documente);
✅ calcularea cincinalului pentru acumularea celor 90 de credite transferabile;
✅ procedura de recunoaștere și echivalare în credite a programelor de abilitare funcțională;
✅ procedura de recunoaștere și echivalare în credite a programelor complementare;
✅ realizarea monitorizării activităților de formare la nivelul unității școlare.
………………………
După curs, veți primi pe email modele de documente și materiale utile.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, pe ZOOM. Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces.
⇒ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:
…………..
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
Certificatul va avea un număr de 8 ore: 3 ore de curs + 5 ore studiu individual al materialelor primite de la formator. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
⇒ DESPRE FORMATOR:
…………..
✏✏ Prof. Gabriela Felicia Trif – licențiată în pedagogia învățământului primar și preșcolar, deține un masterat în psihopedagogia educației timpurii și are o experiență de peste 22 de ani în educație.
În cei 12 ani ca director de unitate școlară, a gestionat și coordonat comisia de formare, realizând pas cu pas toate documentele necesare și asigurând respectarea cadrului legislativ.
Experiența sa directă în organizarea activităților comisiei îi permite să ofere soluții concrete și conforme cu cerințele actuale.
……..
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea taxei de 150 de lei.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, cu prima de carieră, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
…………..
Înscrierea se face prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online asociat grupei la care doriți să participați:
…
21 februarie 2025 (vineri), interval orar 17:00 – 20:00.,,,,,
….
24 martie 2025 (luni), interval orar 17:00 – 20:00.,,,,,