⇒ CE VOM DISCUTA LA WEBINAR ?
…………..
Pe parcursul celor 2 ore vom discuta despre:
✅ cum stabilim țintele strategice şi obiectivele unității în documentele manageriale (exemple, bune practici, cuvinte “cheie”);
✅ care sunt domeniile cheie ce trebuie luate în considerare în stabilirea țintelor (priorități
actuale la nivel european şi național);
✅ ce presupune reevaluarea țintelor/ obiectivelor şi când trebuie realizată aceasta;
✅ care este diferența dintre un o țintă strategică, un obiectiv general şi un obiectiv specific;
✅ care sunt cerințele ARACIP şi ce standarde de calitate trebuie respectate în privința țintelor/obiectivelor din PDI/PAS.
…………..
Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților. După curs, veți primi pe email materiale utile de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ WEBINAR-UL ?
…………..
♦♦♦ Webinar-ul se va desfășura pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?
…………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
…………..
✏ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 190 de lei, care include şi emiterea certificatului.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
⇒ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA ?
…………..
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul on-line:
…………..