⇒ CE VOM DISCUTA LA CURS ?
…………..
✅ structura Strategiei de Dezvoltare Instituțională;
✅ corelarea cu documentele de prognoză managerială prevăzute de ROFUIP (PDI/PAS, Plan Managerial);
✅ cerințele specifice fiecărui nivel de învățământ;
✅ exemple, bune practici, cuvinte “cheie” folosite în elaborarea strategiei;
✅ criterii de evaluare a strategiei în stabilirea punctajului de la proba interviului.
………………………
Vom lucra practic, cu exemple potrivite pentru fiecare nivel de învățământ. După curs, veți primi pe email materiale de studiu de la formatori.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?
…………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Certificatul va avea un număr de 8 ore: 3 ore de curs + 5 ore studiu individual al materialelor primite de la formatori.
⇒ CINE SUNT FORMATORII ?
…………..
✏✏ Nina Hanciuc – profesor cu 25 de ani vechime la catedră, gradul didactic I şi doctor în Statistică economică.
Experiența în domeniul formării adulților a fost dobândită în cei 6 ani ca lector universitar doctor în învățământul superior şi 13 ani ca formator în domeniul managementului şi asigurării calității în învăț. preuniversitar, în cadrul cursurilor de formare organizate de ARACIP şi CCD-uri din țară.
Ca expert intern ARACIP, în perioada 2006-2012, a participat la elaborarea primelor standarde generale şi specifice.
Toate acestea, împreună cu expertiza sa acumulată în 12 ani în funcții de conducere şi în coordonarea grupurilor de lucru pentru elaborarea şi revizuirea PDI/PAS sunt transpuse în programe de formare profesioniste despre documentele manageriale şcolare.
…..
✏✏ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
⇒ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA ?
…………..
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online:
…………..