✏ Vom lucra împreună toate documentele necesare pentru raportarea anuală a comisiei SCIM (chestionare, situația sintetică, situația centralizatoare, raportul directorului), vom stabili termenele și responsabilitățile, cu exemple potrivite pentru fiecare participant la curs.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară Zoom). În ziua webinarului, cu 2 ore înainte de începere, veţi primi un email cu link-ul de acces. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate realiza direct din link.
♦♦♦ Vom discuta practic şi concret, pe documente şi bune practici. După curs, veți primi pe email modele de documente şi modele de documente utile în activitatea din comisia proprie.
✏ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE?
………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
✏ CINE ESTE FORMATORUL ?
………..
Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
………..
Participarea la curs presupune achitarea unei sume de 100 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, primiți pe mail factura proformă. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD sau Poșta Română.
Participarea se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).