✏ CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?
………..
➔ directorului / directorului adjunct;
➔ membrilor comisiei SCIM;
➔ responsabililor cu gestionarea riscurilor;
➔ personalului didactic și didactic auxiliar care doreşte să se perfecționeze în acest domeniu.
✏ CE VOM DISCUTA LA WEBINAR?
………..
Pe parcursul celor 2 ore vom discuta despre:
✅ ce cuprinde portofoliul comisiei de control intern managerial pe un an școlar;
✅ ce NU trebuie să se întocmească în cadrul comisiei SCIM;
✅ cum se împart responsabilitățile în cadrul comisiei şi cine răspunde de activitatea de control intern managerial;
✅ care este circuitul intern al documentelor SCIM (aprobare/avizare/aducere la cunoştință) și cum se organizează acestea în corelație cu standardele;
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an calendaristic.
………..
Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților. După curs, veți primi pe email materiale utile de la formator.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară Zoom). În ziua webinarului, cu 2 ore înainte de începere, veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate realiza direct din link.
✏ SE EMITE O ADEVERINȚĂ SAU CERTIFICAT DE PARTICIPARE?
………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.P.A.A.
✏ CINE ESTE FORMATORUL ?
………..
Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, primiți pe mail factura proformă. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD sau Poșta Română.
Participarea se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).