⇒ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:
………
✅ care este structura registrului de riscuri – legislația aplicabilă;
✅ cum stabilim impactul și probabilitatea de apariție a unui risc;
✅ cum calculăm gradul de expunere la risc;
✅ ce măsuri putem lua pentru minimizarea efectelor riscurilor;
✅ care este circuitul intern al registrului (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care este termenul de elaborare/actualizare a registrului de riscuri.
……..
Vom discuta concret, pe documente, cu exemple și bune practici, iar după curs veți primi pe email materiale utile și modele de documente de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe platforma Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:………
………
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
⇒ DESPRE FORMATOR:………
✏ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 9 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).