⇒ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:
………
✅ cine trebuie să facă parte din comisie și cine nu (incompatibilități și conflicte de interese);
✅ ce documente sunt necesare în cadrul dosarului comisiei CEAC pe un an școlar;
✅ cum se împart responsabilitățile în cadrul comisiei;
✅ care este circuitul intern al documentelor CEAC (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an al calității;
✅ cum se completează corect platforma ARACIP (vom lucra practic pe platformă);
✅ ce noutăți legislative sunt valabile pentru anul școlar 2021-2022;
✅ care sunt noile standarde ARACIP.
……..
După curs veți primi pe email materiale utile și modele de documente de la formator.
⇒ UNDE SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, la sediul Vivid Education din București, sector 4, birourile Regus din Sun Plaza. Cu o zi înainte de curs veți primi prin sms detalii despre cum puteți ajunge la locație, parcare etc.
⇒ DIPLOMĂ DE ABSOLVIRE:………
………
La finalul cursului veți primi o Diplomă de Absolvire (cu 40 de ore: curs + ore de studiu individual al materialelor), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
⇒ DESPRE FORMATOR:
………..
Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ
………
Participarea la curs presupune achitarea unei sume de 390 de lei, care include şi emiterea Diplomei de Absolvire.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).