✏ CE VOM DISCUTA LA CURS ?
…………..
✅ cum stabilim țintele strategice şi obiectivele unității în documentele manageriale (exemple, bune practici, cuvinte “cheie”);
✅ care sunt domeniile cheie ce trebuie luate în considerare în stabilirea țintelor (priorități
actuale la nivel european şi național);
✅ ce presupune reevaluarea țintelor/ obiectivelor şi când trebuie realizată aceasta;
✅ care este diferența dintre un o țintă strategică şi un obiectiv specific;
✅ care sunt cerințele ARACIP şi ce standarde de calitate trebuie respectate în privința țintelor/obiectivelor din PDI/PAS.
…………..
Pe tot parcursul cursului, vom răspunde la întrebările participanților, iar după curs veți primi pe email materiale de studiu de la formator.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
Nu este nevoie să aveți descărcată aplicația, accesul se poate face direct din link.
✏ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?
…………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2.5 ore de curs + 5.5 ore de studiu individual al materialelor primite de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
…………..
✏Nina Hanciuc – profesor cu 25 de ani vechime la catedră, gradul didactic I şi doctor în Statistică economică.
Experiența în domeniul formării adulților a fost dobândită în cei 6 ani ca lector universitar doctor în învăț. superior şi 13 ani ca formator în domeniul managementului şi asigurării calității în învăț. preuniversitar, în cadrul cursurilor de formare organizate de ARACIP şi CCD-uri din țară.
Ca expert intern ARACIP, în perioada 2006-2012, a participat la elaborarea primelor standarde generale şi specifice.
Toate acestea, dar şi expertiza sa acumulată în cei 12 ani în funcții de conducere şi în coordonarea grupurilor de lucru pentru elaborarea şi revizuirea PDI/PAS sunt transpuse în programe de formare profesioniste despre documentele manageriale şcolare.
✏ CÂT COSTĂ ȘI CUM SE POATE PLĂTI?
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 190 de lei, care include şi emiterea certificatului.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
✏ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA ?
…………..
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul on-line:
…………..