✏ CE VOM DISCUTA LA CURS ?
………
✅ cum realizăm evaluarea internă a calității;
✅ cum se completează fiecare cadran de pe platforma ARACIP (exemple, bune practici);
✅ ce presupune o activitate de evaluare și o activitate de îmbunătățire;
✅ ce cuprinde Planul de Îmbunătățire al CEAC;
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pentru fiecare cadran;
✅ ce noutăți legislative sunt în anul școlar 2021-2022;
✅ aplicarea noilor standarde ARACIP.
………
⇒ Ştim că CEAC-ul este o comisie “grea” şi, din acest motiv, formatorul nostru va veni în sprijinul dumneavoastră cu informații clare și bine structurate, astfel încât să știți ce aveți de făcut pe platforma ARACIP.
⇒ Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților, iar după curs veți primi pe email materiale utile de la formator.
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
✏ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?………
………
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore curs + 6 ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
✏ CINE ESTE FORMATORUL ?
………
⇒ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ CÂT COSTĂ ?
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 190 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).