Vom lucra practic, direct pe platformp, cu bune practici și exemple de greșeli frecvente. După curs, veți primi pe email materiale utile de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?
…………..
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Certificatul va avea un număr de 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore studiu individual al materialelor primite de la formator.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
…………..
✏Mircea Jugănaru are o experiență de 12 ani în domeniul achizițiilor publice. A activat 8 ani ca expert în achiziții la o autoritate contractantă (public), iar de 4 ani este consultant în achiziții publice pentru autorități contractante și operatori economici (privat). Este recunoscut pentru experiența sa de formator în domeniul achizițiilor publice, fiind specializat în cursuri practice, cu aplicaţii concrete SEAP.
⇒ CÂT COSTĂ ?
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include emiterea certificatului și a materialelor utile de la formator.
………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
⇒ CUM SE FACE ÎNSCRIEREA ?
…………..
Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online: