⇒ CE VOM DISCUTA LA CURS ?
………
✅ ce documente sunt necesare în cadrul dosarului comisiei CEAC pe un an școlar;
✅ ce NU trebuie să facă parte din portofoliul comisiei;
✅ cine este responsabil pentru fiecare dintre documente;
✅ care este circuitul intern al documentelor CEAC (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an al calității;
✅ ce noutăți legislative sunt valabile pentru anul școlar 2021-2022;
✅ care sunt noile standarde ARACIP.
……..
Pe tot parcursul cursului, vom răspunde la întrebările participanților, iar după curs veți primi pe email materiale utile de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL ?
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe platforma Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?………
………
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
………
✏ Nina Hanciuc – profesor cu 25 de ani vechime la catedră, gradul didactic I şi doctor în Statistică economică.
………..
Experiența în domeniul formării adulților a fost dobândită în cei 6 ani ca lector universitar doctor în învăț. superior şi 13 ani ca formator în domeniul managementului şi asigurării calității în învăț. preuniversitar, în cadrul cursurilor de formare organizate de ARACIP şi CCD-uri din țară.
………..
Ca expert intern ARACIP, în perioada 2006-2012, a participat la elaborarea primelor standarde generale şi specifice, ceea ce o recomandă pentru susținerea unor programe de formare profesioniste pentru cei interesați de rolul şi activitatea CEAC.
⇒ CÂT COSTĂ ?
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).