⇒ CE VOM DISCUTA LA WEBINAR ?
………
Pe parcursul celor 2 ore vom discuta despre:
✅ ce documente sunt necesare în cadrul dosarului comisiei CEAC pe un an școlar;
✅ ce NU trebuie să facă parte din portofoliul comisiei;
✅ cine este responsabil pentru fiecare dintre documente;
✅ care este circuitul intern al documentelor CEAC (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an al calității.
………
Pe tot parcursul webinarului, vom răspunde la eventualele întrebări ale participanților, iar după curs veți primi pe email materiale utile de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ WEBINAR-UL ?
………
♦♦♦ Webinar-ul se va desfășura pe aplicația Cisco Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
⇒ SE EMITE CERTIFICAT DE PARTICIPARE ?………
………
Da, veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
⇒ CINE ESTE FORMATORUL ?
………
✏ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 8 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 200 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ CÂT COSTĂ ?
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).