✏ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:.
………
✅ ce este necesar să fie completat pe platformă pe parcursul acestui an școlar
✅ noutățile legislative valabile în anul școlar 2023-2024
✅ termenele care trebuie respectate pe platforma ARACIP
✅ cum trebuie să procedați dacă depăşiți aceste termene – soluții
✅ cum se împart responsabilitățile în unitate în ceea ce privește completarea platformei
✅ care este circuitul RAEI în unitate după finalizare (aprobare/avizare/aducere la cunoştință)
✅ ce condiții obligatorii trebuie respectate şi care sunt posibilele erori ce pot apărea la finalizarea RAEI.
Vom lucra exemple concrete, direct pe platforma calitate.aracip. eu, în modul simulare
✏ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația ZOOM. Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
✏ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:………
………
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: curs + ore de studiu individual al materialelor de la formator), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
✏ DESPRE FORMATOR:
………
⇒ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 10 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 300 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
✏ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, cu prima de carieră, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).