✅ cadrul legislativ de reglementare
✅ componentele curriculumului național
✅ constituirea și atribuțiile Comisiei pentru curriculum
✅ structura dosarului Comisiei pentru curriculum
✅ ce presupune managementul curriculumului la nivelul unității de învățământ
✅ perspectiva asigurării calității domeniului curricular în unitățile de învățământ preuniversitar, conform noilor standarde de evaluare instituțională elaborate de ARACIP
………………………
După curs, veți primi pe email modele de documente și materiale de studiu de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
…………..
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Webex (similară ZOOM). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:
…………..
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat, eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A.
Certificatul va avea un număr de 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore studiu individual al materialelor primite de la formator. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
⇒ DESPRE FORMATOR:
…………..
✏✏ Nina Hanciuc – profesor cu 25 de ani vechime la catedră, gradul didactic I şi doctor în Statistică economică.
Experiența în domeniul formării adulților a fost dobândită în cei 6 ani ca lector universitar doctor în învățământul superior şi 13 ani ca formator la nivel național, în cadrul cursurilor de formare organizate de ARACIP şi CCD-uri din țară.
Ca expert intern ARACIP, în perioada 2006-2012, a participat la elaborarea primelor standarde generale şi specifice, ceea ce o recomandă pentru susținerea unor programe de formare profesioniste pentru cei interesați de rolul şi activitatea comisiilor din învățământul preuniversitar.
……..
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
…………..
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
…………..
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, prin transfer bancar/OP sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).
…………..
Înscrierea se face prin completarea datelor dumneavoastră în formularul online asociat grupei la care doriți să participați: