⇒ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:
………
✅ care este componența corectă a CEAC (incompatibilități/conflicte de interese);
✅ ce atribuții are comisia CEAC;
✅ ce NU trebuie să facă comisia CEAC;
✅ ce documente trebuie să conțină portofoliul comisiei și care este circuitul intern al documentelor CEAC (aprobare/avizare/aducere la cunoştință);
✅ care sunt termenele care trebuie respectate pe parcursul unui an şcolar/an al calității;
✅ ce noutăți legislative sunt valabile pentru anul școlar 2023-2024;
✅ care sunt noile standarde ARACIP.
……..
Vom discuta concret, cu exemple pentru fiecare nivel de învățământ, iar după curs veți primi pe email materiale utile și modele de documente de la formator.
⇒ CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL:
………
♦♦♦ Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe platforma ZOOM. Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației.
Nu este necesar să aveți aplicația descărcată, accesul se poate face direct din link.
⇒ CERTIFICAT DE PARTICIPARE:………
………
A doua zi după curs veți primi pe email un Certificat de Participare scanat (cu 8 ore: 2 ore de curs + 6 ore de studiu individual al materialelor), eliberat de Vivid Education & Management SRL, furnizor autorizat de formare profesională, înscris în registrul R.N.F.F.P.A.A. Cursul se încadrează la programele de abilitare funcțională, astfel încât orele pot fi transformate în credite, conform art. 2 din metodologie.
⇒ DESPRE FORMATOR:………
✏ Anamaria CIOCAN, manager Vivid Education și formator autorizat.
În cei peste 10 ani de experiență în domeniul formării profesionale și a consultanței în management, a susținut peste 300 de programe de formare și a colaborat cu peste 700 de unități de învățământ şi alte instituții publice din toată țara.
………
Anamaria se remarcă prin susținerea unor programe de formare practice, pline de informații și explicații la obiect, punctuale și concrete. În calitate de formator, Anamaria folosește în susținerea sesiunilor de formare un limbaj ușor de digerat și pe înțelesul participanților, reușind la finalul sesiunii să parcurgă într-un mod cât mai plăcut și ușor temele specifice învățământului preuniversitar.
⇒ TAXĂ DE PARTICIPARE ȘI PLATĂ:
………
Participarea la webinar presupune achitarea unei sume de 150 de lei, care include şi emiterea certificatului.
După înscriere, veți primi factura proformă pe mail. Plata se poate realiza apoi direct cu cardul, urmârind linkul din factură, prin transfer bancar sau cash, la orice sucursală BRD/Poșta Română.
Taxa de participare se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și SEAP).