Data si ora
Date(s) - 28/06/2022
4:00 pm - 7:00 pm
Locatia
Curs internaț. Bruxelles „Prevenirea bullyingului prin proiecte multiculturale” (28 iunie)
Categorii
✏ CE VEȚI ÎNVĂȚA LA CURS:……….
a) Cuvintele călătoare – descoperim cuvintele venite de departe (proiect premiat în aprilie la Bruxelles cu Labelul European al Limbilor 2021)
b) Proiectul « Europa » (proiect selecționat și subvenționat de către Federația Wallonie-Bruxelles, în cadrul apelului pentru proiecte interculturale, 2017-2018)
c) A fost odată ca niciodată… pe drumul mirodeniilor. Să descoperim istoria și cultura Europei luând drumul mirodeniilor (proiect selecționat și subvenționat de către Federația Wallonie-Bruxelles, în cadrul apelului pentru proiecte interculturale, 2013-2014)
d) Povești din lumea întreagă
e) Stereotipuri și prejudecăți
f) Banda desenată se invită la școală. Să comparăm benzile desenate (proiect selecționat și subvenționat de către Federația Wallonie-Bruxelles, în cadrul apelului pentru proiecte interculturale, 2020-2021)……….
Cursul se va desfășura live, sub formă de webinar, pe aplicația Webex (similară Zoom). Cu 2 ore înainte de curs veţi primi un email cu link-ul de acces, împreună cu indicații despre utilizarea aplicației. Nu este necesar să aveți descărcată aplicația, accesul se poate realiza direct din link-ul primit.
Dublu licențiată a Universității „Al. I. Cuza” din Iași – filologie modernă (română-franceză) și Relații Internaționale și Studii Europene. Stabilită în Bruxelles în 2007, în prezent este profesor agreat pe lângă Ministerul Federației Wallonie-Bruxelles – Administrația Generală de Învățământ și trăducatoare și interpretă autorizată în Ministerul Justiției din Belgia.
Predă cursuri de franceză ca limbă străină, de limbă, cultură și civilizație românească și de educație interculturală în școlile din Comunitatea Francofonă din Bruxelles. Specializată în pedagogia interculturală, desfășoară numeroase proiecte multiculturale, iar din 2018 s-a implicat în cercetarea științifică și este interesată de teme precum: intercomprehensiune, plurilingvism, proximitate lingvistică și socio-lingvistică. Dintre articole și publicații: Interferențe lingvistice franco-române la copiii care urmează cursul de limbă, cultură și civilizație românească la Bruxelles, „Din clasă, acasă. Ghid de identitate culturală românească”, ed. coord. Alexandru L. Cohal, 2020, “Predarea limbii române ca limbă străină în școlile multiculturale din Bruxelles” în volumul „1918-2018: Limba şi cultura română – structuri fundamentale ale identităţii naţionale: evaluări, perspective” (2019).
Achiziția se poate deconta la unitate (avem cont în Trezorerie și prin SICAP).
⇒ CE SPUN CURSANȚII DESPRE NOI?
……….