fbpx
  • 0790392994
  • cursuri@scim-vivid.ro

Bine ați venitpe site-ul nostru!

Sună acum0746170521

Trimite e-mailcontact@scim-vivid.ro

Angajăm responsabil relații clienți

Căutăm coleg/ă organizat și dornic să crească alături de noi. Oferim posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, cafea bună, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.


RESPONSABILITĂȚILE TALE PRINCIPALE:

✧ Vei furniza clienţilor informaţii despre companie şi serviciile pe care le furnizăm (prin email, telefonic sau vizite la sediul clientului);

✧ Vei stabili şi dezvolta relaţii profesionale de durată cu clienţii existenţi;

✧ Vei contacta reprezentanţi ai instituţiilor publice pentru promovarea serviciilor de consultanţă şi formare profesională;

✧ Vei gestiona bazele de date ale companiei, încasările;

✧ Vei avea ocazia să cunoşti şi să lucrezi împreună cu oameni minunaţi din şcoli, grădiniţe, licee, muzee, teatre etc. Ne mândrim cu cei mai faini clienţi din lume :-).


Eşti persoana pe care o căutăm, dacă:

► Ai o capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii;

► Ai abilități de a convinge interlocutorii cu argumente;

► Comunici cu ușurință, fluent și pe înțelesul interlocutorilor;

► Stabileşti priorități și planifici sarcinile pe care le desfășori, eşti preocupat/ă de dezvoltarea ta permanentă;

► Ai abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului de lucru;

► Ai capacitatea de a duce lucrurile la bun sfârșit, cu minimă intervenție din partea celorlalți;

► Tratezi propiile greșelile ca oportunități de învățare, astfel încât situațiile similare să nu fie repetate;

► Încurajezi activ o atitudine deschisă, colaborativă și de cooperare;

► Te adaptezi ușor, ai o abordare pozitivă, contribui și dezvolţi alternative.


Experiență relevantă:

∎ Minim un an experienţă pe un post similar sau în vânzări;

∎ Experienţa anterioară în lucrul cu instituţii publice reprezintă un avantaj;

∎ Experienţă solidă în utilizarea pachetului MSOffice.


CE OFERIM:

► Salariu fix şi bonusuri de performanţă lunare;

► Laptop și telefon de serviciu;

► Program flexibil şi posibilitatea de a lucra de acasă;

► Maşină de serviciu pentru deplasări la clienţi în Bucureşti sau în ţară (dacă ai carnet şi îţi place să conduci);

► Participări la cursuri şi seminarii de dezvoltare profesională şi personală;

► Un mediu de lucru plăcut în cadrul unuia dintre cele mai faine hub-uri din Bucureşti.


CUM APLICI:

Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație job” la office@scim-vivid.ro, în care atașezi:

✧ CV-ul;

✧ Documentele rezultate în urma completării chestionarului de profile DISC de aici: https://www.tonyrobbins.com/disc/


DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:

✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.

✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).


UNDE VEI LUCRA:

✧ Sediul nostru este în București, birourile Regus din Sun Plaza. Momentan, lucrăm atât de la sediu, cât și de acasă.

✧ Îți oferim laptop și telefon și orice mai ai nevoie pentru a-ți face treaba bine. Tu trebuie doar să îți aduci zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.


DESPRE NOI:

Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:

– organizarea de cursuri de formare (ne dorim să devenim lideri în domeniul formării profesionale pentru învățământul preuniversitar J);

– servicii de consultanță în management/elaborare de documente pentru instituții publice din toată țara.

…….

Mai multe despre activitatea noastră găsești și pe pagina noastră de facebook.

………

……….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Content is protected !!