Căutăm coleg/ă organizat și dornic să crească alături de noi. Oferim posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, cafea bună, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.
RESPONSABILITĂȚILE TALE PRINCIPALE:
✧ Vei furniza clienţilor informaţii despre companie şi serviciile pe care le furnizăm (prin email, telefonic sau vizite la sediul clientului);
✧ Vei stabili şi dezvolta relaţii profesionale de durată cu clienţii existenţi;
✧ Vei contacta reprezentanţi ai instituţiilor publice pentru promovarea serviciilor de consultanţă şi formare profesională;
✧ Vei gestiona bazele de date ale companiei, încasările;
✧ Vei avea ocazia să cunoşti şi să lucrezi împreună cu oameni minunaţi din şcoli, grădiniţe, licee, muzee, teatre etc. Ne mândrim cu cei mai faini clienţi din lume :-).
Eşti persoana pe care o căutăm, dacă:
► Ai o capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii;
► Ai abilități de a convinge interlocutorii cu argumente;
► Comunici cu ușurință, fluent și pe înțelesul interlocutorilor;
► Stabileşti priorități și planifici sarcinile pe care le desfășori, eşti preocupat/ă de dezvoltarea ta permanentă;
► Ai abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului de lucru;
► Ai capacitatea de a duce lucrurile la bun sfârșit, cu minimă intervenție din partea celorlalți;
► Tratezi propiile greșelile ca oportunități de învățare, astfel încât situațiile similare să nu fie repetate;
► Încurajezi activ o atitudine deschisă, colaborativă și de cooperare;
► Te adaptezi ușor, ai o abordare pozitivă, contribui și dezvolţi alternative.
Experiență relevantă:
∎ Minim un an experienţă pe un post similar sau în vânzări;
∎ Experienţa anterioară în lucrul cu instituţii publice reprezintă un avantaj;
∎ Experienţă solidă în utilizarea pachetului MSOffice.
CE OFERIM:
► Salariu fix şi bonusuri de performanţă lunare;
► Laptop și telefon de serviciu;
► Program flexibil şi posibilitatea de a lucra de acasă;
► Maşină de serviciu pentru deplasări la clienţi în Bucureşti sau în ţară (dacă ai carnet şi îţi place să conduci);
► Participări la cursuri şi seminarii de dezvoltare profesională şi personală;
► Un mediu de lucru plăcut în cadrul unuia dintre cele mai faine hub-uri din Bucureşti.
CUM APLICI:
Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație job” la office@scim-vivid.ro, în care atașezi:
✧ CV-ul;
✧ Documentele rezultate în urma completării chestionarului de profile DISC de aici: https://www.tonyrobbins.com/disc/
DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:
✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.
✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).
UNDE VEI LUCRA:
✧ Sediul nostru este în București, birourile Regus din Sun Plaza. Momentan, lucrăm atât de la sediu, cât și de acasă.
✧ Îți oferim laptop și telefon și orice mai ai nevoie pentru a-ți face treaba bine. Tu trebuie doar să îți aduci zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.
DESPRE NOI:
Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:
– organizarea de cursuri de formare (ne dorim să devenim lideri în domeniul formării profesionale pentru învățământul preuniversitar J);
– servicii de consultanță în management/elaborare de documente pentru instituții publice din toată țara.
…….
Mai multe despre activitatea noastră găsești și pe pagina noastră de facebook.
………
……….