fbpx
  • 0790392994
  • cursuri@scim-vivid.ro

Bine ați venitpe site-ul nostru!

Sună acum0746170521

Trimite e-mailcontact@scim-vivid.ro

Procedură înscriere concurs directori

Candidații la concursul pentru ocuparea posturilor de director și director adjunct vor depune electronic dosarele de înscriere.


CONT PLATFORMA ONLINE

Mai întâi trebuie să accesați platforma pusă la dispoziție de ministerul educației: https://concursdirectori.edu.ro

Acolo veți găsi butonul înscriere.

E necesar să bifați că ați parcurs și ați luat la cunoștință Metodologia concursului și că vă exprimați acordul cu privire la transmiterea în format electronic a informațiilor necesare înscrierii la concurs și îndeplinirii atribuțiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluționare a contestațiilor și ale secretarului/persoanelor responsabile cu desfășurarea concursului, respectiv cu privire la accesul și prelucrarea de către aceștia a datelor dvs. cu caracter personal.

Va trebui să completați și adresa de email personală care va fi asociată cu contul creat.

Apăsați butonul Trimite.

Veți primi pe adresa de email un nou email denumit ”Concurs Directori și Directori Adjuncți 2021: Link acces si validare cont” (e nevoie să verificați și căsuța de Spam și Junk).

În măsura în care nu găsiți emailul, puteți lua legătura cu cei de la minister prin intermediul adresei de email: concurs.directori@edu.gov.ro.

În emailul primit va fi un link, activ 12 ore. Intrați pe acel link și selectați butonul înscriere din meniul din partea de sus a paginii. Va apărea un formular:

Acest formular va fi activ în perioada 15 septembrie (ora 7:00) – 26 septembrie (ora 23:59), timp în care poate fi validat contul dumneavoastră și pot fi depuse dosarele de înscriere.

Formularului va avea următoarele câmpuri:


1.Nume

2.Prenume

3.CNP

4.Adresa E-mail (se va completa automat de către aplicație. fiind cea pe care ați folosit-o anterior pentru a accesa platforma).

5.Număr de telefon

6.Unitatea școlară unde sunteți titular/ă, dintr-un meniu predefinit, pe baza județului și a localității. Unitatea poate fi căutată pe baza localității. Doar cadrele didactice titulare pot să se înscrie la concurs.


Verificați datele introduse și apoi apăsați butonul Trimite și confirmați verificarea.

Veți primi apoi o recipisă, care include datele completate și unul din următoarele două variante de email:

1. Email intitulat Concurs Directori si Directori Adjuncți 2021: Înscriere documentecare confirmă crearea și validarea contului dvs., instrucțiuni cu privire la pașii următori și un link prin care veți putea accesa platforma, link care este activ 12 ore. Dacă au trecut 12 ore, puteți solicita un nou link prin apăsarea butonului Acces Cont, din meniul principal al paginii: https://concursdirectori.edu.ro.

2. Email prin care sunteți înștiințați că nu a putut fi creat contul dvs., dintr-unul din următoarele motive:

– Nu sunteți titular în învățământul preuniversitar, cu contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată, deci nu îndepliniți condițiile de participare la concurs;

– Ați transmis CNP-ul greșit. Trebuie să mergeți din nou pe platformă și să vă retrageți cererea, apăsând pe butonul „Retrage Cererea” și să recompletați CNP-ul corect. Trimiteți din nou cererea.

– Alte motive tehnice. În acest caz, e nevoie să transmiteți un email la adresa concurs.directori@edu.gov.ro , menționând situația și toate informațiile cerute în cadrul formularului (Prenume, Nume, Email, Telefon, Unitate de învățământ unde sunteți titular).


În măsura în care nu primiți niciunul din cele doua email-uri de mai sus, verificați dosarele SPAM, JUNK, pentru a vă asigura că nu a ajuns acolo.

Candidații care au reușit să-și genereze și valideze contul vor putea să  acceseze platforma ori de câte ori doresc să facă acest lucru prin accesarea linkului, introducerea adresei lor de email și utilizarea link-ului primit, sau prin accesarea https://concursdirectori.edu.ro, secțiunea Acces Cont,

ÎNCĂRCAREA DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU PROBA SCRISĂ

Veți încărca documentele pentru proba scrisă în perioada 15 septembrie (orele 7:00) – 26 septembrie (orele 23:59). Accesul se poate face accesând platforma, secțiunea Dosar din meniul din partea de sus a paginii.

Aici veți avea un set de instrucțiuni tehnice despre documentele pe care trebuie să  le încărcați în câmpurile în care puteți încărca aceste documente.


Descarcă procedura integrală: AICI


Pregătiți-vă din timp pentru concurs, participând la cursurile Vivid Education, susținute de specialiști în domeniu:

Vă stăm la dispoziție şi cu alte informații:

📲0746 170 521

📩cursuri@scim-vivid.ro

Feedback-uri participanți AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Content is protected !!