Căutăm coleg/ă organizat și dornic să crească alături de noi. Oferim laptop, telefon, posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.
RESPONSABILITĂȚILE TALE PRINCIPALE:
✧ Gestionarea relației cu clienții, furnizorii, formatorii și participanții la cursurile noastre;
✧ Corespondența cu partenerii instituționali și gestiunea adreselor de contact ale companiei;
✧ Administrarea activităților de planificare și comunicare pentru serviciile oferite de companie;
✧ Gestiunea logisticii necesare organizării de cursuri față în față, dar și on-line;
✧ Editarea și organizarea documentelor administrative generale și specifice, și a documentelor financiare primare (deconturi, situații);
✧ Analiza zilnică a legislației din domeniul culturii și învățământului;
✧ Sprijinirea managerului companiei în toate activitățile.
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
✧ Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă;
✧ Să ai o bună capacitate de concentrare și atenție sporită la detalii;
✧ Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesioniste;
✧ Să poți lucra independent/ă, dar să fii și team-player;
✧ Să știi bine pachetul Microsoft Office;
✧ Să lucrezi de acasă, dar și de la birou;
✧ Experiență de lucru în domeniul organizării de cursuri/evenimente de minim 1 an reprezintă un avantaj;
✧ Cunoștințe din domeniul administrației publice reprezintă un avantaj.
DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:
✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.
✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).
✧ Salariul va fi negociat la interviu.
UNDE VEI LUCRA:
✧ Sediul nostru este în București, Piața Muncii. Momentan, lucrăm atât de la sediu, cât și de acasă.
✧ Îți oferim laptop și telefon și orice mai ai nevoie pentru a-ți face treaba bine. Tu trebuie doar să îți aduci zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.
CINE SUNTEM:
Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:
Mai multe despre activitatea noastră găsești pe site-ul www.vivid-edu.ro și pe pagina noastră de Facebook.
CUM APLICI:
Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație – Responsabil Organizare Cursuri” la office@scim-vivid.ro, în care atașezi:
✧ Scrisoare de intenție, nu mai lungă de o (1) pagină;
✧ CV-ul;
✧ Documentele rezultate în urma completării chestionarului de profile DISC de aici: https://www.tonyrobbins.com/disc/
Aplicațiile care nu respectă aceste cerințe nu vor fi luate în considerare.