fbpx
  • 0790392994
  • cursuri@scim-vivid.ro

Bine ați venitpe site-ul nostru!

Sună acum0790392994

Trimite e-mailcontact@scim-vivid.ro

Angajăm Asistent Manager

Căutăm coleg/ă organizat și dornic să crească alături de noi. Oferim laptop, telefon, posibilitatea de remote work, bonusuri de performanță, colegi prietenoși și mulți clienți faini din toată țara.


RESPONSABILITĂȚILE TALE PRINCIPALE:

✧ Gestionarea relației cu clienții, furnizorii, formatorii și participanții la cursurile noastre;

✧ Corespondența cu partenerii instituționali și gestiunea adreselor de contact ale companiei;

✧ Administrarea activităților de planificare și comunicare pentru serviciile oferite de companie;

✧ Gestiunea logisticii necesare organizării de cursuri față în față, dar și on-line;

✧ Editarea și organizarea documentelor administrative generale și specifice, și a documentelor financiare primare (deconturi, situații);

✧ Analiza zilnică a legislației din domeniul culturii și învățământului;

✧ Sprijinirea managerului companiei în toate activitățile companiei.


AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

✧ Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă;

✧ Să ai o bună capacitate de concentrare și atenție sporită la detalii;

✧ Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii emailuri profesioniste;

✧ Să poți lucra independent/ă, dar să fii și team-player;

✧ Să știi bine pachetul Microsoft Office;

✧ Să lucrezi de acasă, dar și de la birou;

✧ Experiență de lucru ca angajat (în orice domeniu) de minim 1 an reprezintă un avantaj;

✧ Cunoștințe din domeniul administrației publice reprezintă un avantaj.


DETALII CONTRACT ȘI ORE DE LUCRU:

✧ Contractul de muncă va fi pe perioadă nedeterminată și va începe imediat ce găsim persoana potrivită.

✧ 6/8 ore* (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).


UNDE VEI LUCRA:

✧ Sediul nostru este în București, Piața Muncii. Momentan, lucrăm atât de la sediu, cât și de acasă.

✧ Îți oferim laptop și telefon și orice mai ai nevoie pentru a-ți face treaba bine. Tu trebuie doar să îți aduci zâmbetul și dorința de a răspunde tuturor provocărilor zilnice.


 CINE SUNTEM:

Suntem o echipă tânără, veselă, cu multe proiecte în derulare cu unități de învățământ preuniversitar și instituții din domeniul culturii. Activitatea noastră se împarte în două categorii principale:

  • organizarea de cursuri de formare și ne dorim să devenim lideri în domeniul formării profesionale pentru învățământul preuniversitar;
  • servicii de consultanță în management/elaborare de documente pentru instituții publice din toată țara.

Mai multe despre activitatea noastră găsești pe site-ul www.vivid-edu.ro și pe pagina noastră de Facebook.


CUM APLICI:

Ne trimiți un email cu titlul “Aplicație – Asistent Manager” la office@scim-vivid.ro, în care atașezi:

✧ Scrisoare de intenție, nu mai lungă de o (1) pagină;

✧ CV-ul;

✧ Documentele rezultate în urma completării chestionarului de profile DISC de aici: https://www.tonyrobbins.com/disc/


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Content is protected !!