Predarea online aduce cu sine responsabilități suplimentare cu privire la protecția datelor personale ale elevilor/părinților, dar și a cadrelor didactice. În acest sens, aveți mai jos prevederile art. 16 din Ordinul MEC nr. 4135/2020 referitor la asigurarea continuității procesului de învățare pe perioada suspendării cursurilor: |
De asemenea, amintim și de Adresa MEC nr. 8900/10.04.2020 referitoare la necesitatea unor măsuri de securitate și confidențialitate pentru protejarea datelor cu caracter personal atunci când folosim platforme educaționale în predare, adresă pe care o puteți descărca de AICI. Ce riscați? Amenzile date de ANSPDCP sunt foarte mari, în funcție de gravitatea și consecințele încălcării cerințelor, ajungând până la 2.000.000 de euro. |
Doriți să știți concret ce măsuri sunt necesare pentru a respecta aceste cerințe ? Vreți să aflați cum se aplică regulile generale privind protecția datelor personale în unitățile de învățământ ? V-ar fi de folos modele de documente aplicabile specificului învățământului preuniversitar ? |
Venim în sprijinul unităților de învățământ cu un CURS PRACTIC ONLINE privind protecția datelor personale – GDPR, unde stabilim concret ce responsabilități aveți în vederea respectării legislației privind protecția datelor personale, discutăm clar, pe modele de documente, exemple și bune practici.
Cursul nu are în vedere doar măsurile necesare pentru predarea online în această perioadă, ci vizează toate activitățile desfășurate de o unitate de învățământ în relația cu elevii, părinții, angajații, partenerii etc., oferindu-vă cunoștințele și intrumentele necesare pentru implementarea cu succes a Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind GDPR. |
Ce câștigați dacă alegeți acest curs? ✅ Sunteți implicat într-un program de formare profesionist, prin care ne-am propus să desluşim tainele legislative din domeniul GDPR – protecția datelor personale.🔍 ✅ Beneficiați de experiența unui formator pasionat, care explică pe înțelesul tuturor structura documentelor şi cerințele, criteriile de calitate pe care trebuie să le respecte acestea. ✅ Aveți acces la instrumente, tehnici, documente şi metode pe care să le aplicați şi să le integrați apoi în unitatea proprie. (+ modele de documente). 📑 ✅ Învățați când vreți, în ritmul propriu. ✅ Beneficiați de explicații practice, cursul fiind special conceput pentru mediul educațional (modelele de documente și legislația privind protecția datelor personale sunt adaptate specificului unităților de învățământ). 📄✏ ✅ Aveți timp suficient să aprofundați anumite subiecte, care vi se par mai dificile (aveți acces la materialele din curs timp de 2 săptămâni). ✅ Sunteți la curent cu modificările legislative, aflați toate noutățile în domeniu. 📃📑 ✅ Puteți urma cursul oricând doriți, vă puteți organiza timpu fără a mai depinde de un program prestabilit. ✅ Puteți revedea unele lecții/module de mai multe ori, pentru fixarea informației. ✅ Primiți Diploma de Absolvire pe email, imediat după finalizarea cursului și originalul prin poștă, după ce trece starea de urgență.✔📜 |
În baza rezultatelor obținute la testul de la finalului cursului, veți primi o Diplomă de Absolvire (cu 40 de ore), diplomă autorizată, care să vă ateste cunoştințele în domeniu. Detalii despre tematica de curs aveți şi pe site-ul nostru, aici: www.vivid-edu.ro. 🌞 În perioada acesta, dacă introduceți codul ”VIVID30″ la înscriere, beneficiați de prețul promoțional de doar 350 de lei. 🌞 Codul se va completa în formularul de înscriere, la rubrica ”Cod reducere”. – Prețul este final, nu se adaugă TVA sau alte taxe ascunse; Prețul cursului include: ✔ Acces nelimitat la platforma online, unde sunt materiale didactice și filmulețe cu explicații; ✔ Emiterea și transmiterea prin poștă a Diplomei de Absolvire, cu număr de ore (40 de ore, care se pot transforma în credite); ✔ Modele de documente utile pentru unitatea dumneavoastră🙂; ✔ Asistență tehnică pentru utilizarea platformei 24/7. ÎNSCRIEREA se face prin completarea FORMULARUL DE ÎNSCRIERE online. După ȋnscriere, veți fi contactat/ă telefonic pentru confirmare și emiterea facturii. După ce se înregistrează plata facturii, veți primiți pe email datele de autentificare pe platforma de curs, împreună cu un ghid de utilizare a acesteia. |
Vă punem la dispoziție și varianta unui KIT COMPLET cu documentația necesară pentru a implementa măsurile privind protecția datelor personale – GDPR în unitatea dumneavoastră (documentele sunt realizate în conformitate cu legislația în vigoare, instrucțiunile Autorității Naționale de Supraveghere și specificul învățământului preuniversitar). Detalii pe site-ul nostru, AICI.
Vă aşteptăm cu drag şi pe dumneavoastră cu toate informațiile necesare, modele de documente şi bune practici, fie prin participarea la programul de formare profesională, fie prin achiziționarea Kit-ului de documente (ne găsiți și în SICAP).
Nu ezitați să ne contactați și pentru alte detalii! O zi cu spor și cu vești bune în continuare! |
—
Echipa Vivid Education
0746 170 521
cursuri@vivid-edu.ro
www.vivid-edu.ro