• 0746236866
  • cursuri@scim-vivid.ro

Bine ați venitpe site-ul nostru!

Sună acum0746236866

Trimite e-mailcontact@scim-vivid.ro

Intrebări frecvente

  • Cum știu sigur că s-a transmis formularul de înscriere online?

După ce ați completat formularul de înscriere integral și l-ați transmis, veți fi contactat/ă telefonic în termen de 48 de ore, pentru confirmarea înscrierii. Dacă nu primiți de la noi un apel telefonic, înseamnă că formularul nu s-a transmis și vă rugăm să completați din nou formularul sau ne contactați la nr. de telefon 0746170521.

  • Care este durata de desfășurare a cursurilor?

Cursurile programate în prezent sunt cursuri practice și intensive și se desfășoară pe o durată de 8 ore.

  • Sunt suficiente 8 ore pentru a cuprinde toată informația?

Programul nostru de formare este structurat în așa manieră încât să putem parcurge modulele descrise în tematica cursului. De asemenea, în cadrul cursului, veti lucra practic pe documente, vom stabili ce responsabilităţi aveţi, care este structura documentelor obligatorii, lista de proceduri necesare etc.

  • Se dă și un test la finalul cursului?

La finalul cursului veți da un test grilă, în baza căruia vi se eliberează o „Diplomă de absolvire”, cu număr de ore.

  • Când primesc diploma de la curs?

Diploma o primiți pe loc, la finalul cursului.

  • Primim modele de documente la curs?

Modele de documente utile activității dmv. veți primi prin email, în prima zi lucrătoare după finalizarea cursului. O parte din ele se oferă și în format letric, în timpul cursului, în cadrul exercițiilor practice.

  • Cursul are credite?

Nu. :-( Din păcate, nu va putem oferi credite la cursurile practice.

  • Cursul se bazează pe teorie sau practică?

Cursul are la bază exerciții practice, dar și partea teoretică, legislativă, care stă la baza activității dumneavoastră, explicată într-un mod accesibil, cu exemple.

  • Informațiile prezentate la curs sunt în conformitate cu legislația actuală?

Da. Toate informațiile și modelele de documente pe care o să lucrați la curs sunt în conformitate cu normele legislative valabile în prezent.

  • Ce alte costuri mai sunt pe lângă taxa de participare?

Nu avem alte taxe suplimentare, iar TVA-ul la cursurile noastre este de 0 lei (nu se adaugă TVA).

  • Oferiți și reduceri?

Puteți beneficia de o reducere de 10 % din taxa de participare în cazul în care sunt înscrise la curs mai mult de 3 persoane din aceeași unitate.

  • Ce include prețul cursului?

În prețul cursului sunt incluse:

  • Suport de curs (în format letric);
  • Diplomă de Absolvire (cu număr de ore);
  • Modele de documente utile;
  • Coffee break.
  • Când primesc factura pentru participare?

Factura se emite de regulă cu o saptămână înainte de data cursului și se transmite pe mailul pe care l-ați furnizat la înscriere. Dacă decontați la unitate participarea, vă rugăm să transmiteți mailul cu factura către contabilitatea unității. De asemenea, în ziua cursului, veți primi factura în original.

  • Pot să decontez la școala contravaloarea participării la curs?

Da. Puteti deconata contravaloarea participării la curs. Școala poate achita prin OP direct în contul nostru din Trezorerie sau puteti achita cash în ziua cursului, urmând să vă recuperați banii de la unitate cu chitanța pe care o primiți. *(Varianta cu plata cash este disponibilă doar pentru facturile emise pe persoană juridică.). Modalitatea de plată este detaliată în anexa facturii.

  • Pot achita contravaloarea cursului pe persoană fizică?

Da. Puteți achita cursul pe persoană fizică, optând pentru acest lucru în formularul de înscriere. Noi vom emite factura pe numele dumneavoastră, iar plata o puteți efectua în contul nostru ING/BRD, prin transfer bancar (online sau la sucursala unde aveți dumneavoastra cont bancar) sau prin depunere cash la orice sucursala ING/BRD. Vă rugăm să precizați numărul facturii și numele dumneavoastră atunci când faceți plata.

  • Pot plăti în mai multe tranșe?

Da, puteti achita în transe. Vă rugăm să solicitați detalii atunci când sunteți contactat/ă telefonic pentru confirmarea înscrierii.

  • Cursul se poate achiziționa de pe platforma SICAP (SEAP)?

Da. Puteți achiziționa cursul de pe platforma SICAP (SEAP), căutând după datele de identificare ale firmei: Vivid Education & Management SRL, CUI: 38170304 și denumirea cursului.

  • Cum aflu locația exactă a cursului?

Cu o saptămână înainte de curs, odată cu factura, primiți pe mail locația exactă a cursului și localizarea exactă pe hartă. De asemenea, veți primi informații complete și prin SMS, la numărul de telefon pe care ni l-ați furnizat la înscriere.

  • Ce au zis participanții de la sesiunile anterioare despre cursurile Vivid Education?

Puteti citi câteva dintre sutele de feedback-uri frumoase primite de la cursanții noștri, atât pe pagina noastră de facebook AICI, cât și pe site-ul nostru AICI.

  • Cine este organizatorul acestui curs?

SC Vivid Education & Management este compania care organizează cursurile, furnizor autorizat de servicii de formare profesională. Activitatea firmei se desfășoară la București, însă cursurile sunt organizate în toate județele țării.

  • Cum pot lua legătura cu organizatorii?

Puteți să ne contactați de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:00, la numărul de telefon 0746170521 sau la adresa de email cursuri@scim-vivid.ro.

  • Datele mele personale furnizate la înscriere sunt protejate?

Datele dumneavoastră personale sunt protejate conform legislației în vigoare (Reg. UE 2016/679) şi nu vor fi folosite în alte scopuri decât cele menționate în formular/lista de prezență. Formularul conține întrebări referitoare la date de contact şi informații necesare pentru eliberarea şi transmiterea prin  email/poştă a diplomelor şi/sau a facturii.  Politica de protecție a datelor cu caracter personal aplicată de compania noastră poate fi consultanta şi pe site-ul www.vivid-edu.ro.

Înscrierea la un curs se face prin completarea formularului online pe care îl regăsiți la descrierea fiecărui curs/seminar în parte, atât pe site, cât și pe pagina noastră de facebook, AICI.

Cursurile online au o durată totală de 40 de ore.

Cursurile față în față sunt cursuri intensive și au o durată de 8 ore.

La finalul cursului, dați un tesgt grilă. În baza rezultatelor obținute la acest test, veți primi o ”Diplomă de absolvire”, care să vă atente cunoștințele în domeniu. Diploma conține datele de identificare ale absolventului, informații referitoare la programul de formare și numărul de ore (8 ore pt. cursurile față în față, 40 de ore pentru cursurile online).

error: Content is protected !!
Sari la bara de unelte